Käyttäjän työkalut

Sipoo 6.8.2007

Jakelu: kilpailijat, tuomarit, toimihenkilöt

Tervetuloa Savijärvelle!

Valjakkoajon SM-kilpailu järjestetään Savijärvellä 10.-12.8.2007 järjestettävän kilpailun yhteydessä.

Pidämme ajurikokouksen, kuten kilpailukutsussa on mainittu, torstaina 9.8.2007 klo 21:00 alkaen buffa teltalla.

Eläinlääkäri suorittaa tulotarkastuksen to 9.8. illalla klo 19:30-21:00 sekä pe 10.8. klo 07:30-09:00. Kokeen B (maraton) E osuuden tauolla eläinlääkäri tarkkailee hevosia. Varsinainen tarkastus maalissa.

Kansia on avoinna to klo 19:30-21:00, pe-la klo 08:00, su klo 09:00 alkaen ja suljetaan tuntia kilpailun päättymisen jälkeen. Pyydämme kaikkia torstaina saapuvia valjakoita hoitamaan tulotarkastuksen ja kanslia-asiat heti saapumisen jälkeen. Kilpailukutsun erityismääräyksien kohdassa 5) selvitetään kilpailukansliassa esitettävät asiakirjat. Lue huolellisesti ja varmista, että kaikki on kunnossa ja mukana lähtiessäsi kotoa/tallista.

Kokeen B radannäyttö tapahtuu pe 10.8. klo 18:00. A osuuden alku on tallin mäellä.

Hevoset majoitetaan Savijärven Kartanon talleihin ja SRL:n tilapäiskarsinoihin, joissa kuivikkeena on olki. Purupaaleja on saatavilla erillistä korvausta vastaan. Ilmoittakaa sähköpostilla osoitteeseen tapani.peltonen@kontino.fi mikäli tarvitsette purupaaleja ja kuinka monta. Hankimme vain tarvittavan määrän.

Alustava aikataulu on muutos varauksin seuraava:
Perjantai 10.8.2007 Koe A (koulu) klo 09:00
Lauantai 11.8.2007 Koe B (maraton) klo LK 1-4 klo 09:00 ja LK 5-8 klo 13:00
Sunnuntai 12.8.2007 Koe C (tarkkuus) klo LK 1-4 klo 10:30 ja LK 5-8 klo 13:00
Kokeen A alustava aikataulu on erillisellä liitteellä ja luettavissa myös osoitteessa http://www.valjakko.net

Ajuri-illallinen:
Lauantaina 11.8. klo 20:00 järjestetään Savijärven Kartanon päärakennuksen puutarhassa perinteinen ajuri-illallinen. Illalliskortin hinta aikuisilta 20.-€ ja lapsilta 10.-€. Liput tulee lunastaa kansliasta viimeistään lauantai aamupäivällä klo 11:00 mennessä. Poikkeavista ruokavaliotoivomuksista tule ehdottomasti ilmoitta kansliassa liput lunastettaessa.

Ajo-ohje:
Hakeudu kantatie no: 148:lle lännestä joko Korso-Sipoo liittymästä tai Keravalta. Idästä Porvoon moottoritieltä Öljytielle no: 148. Molemmista suunnista on viitoitus Savijärven Puistotielle, jolla viitoitus hevosajoneuvojen parkkiin. Sähköpaikan varanneille on merkitty oma alueensa, jota kaikkien tulee kunnioittaa. Pysäköinti tulle tehdä tiiviisti. Vain siten vältämme ajoneuvojen myöhemmän siirtämisen.

Aamiainen ja peseytyminen:
Alueella yöpyville ja toki muillekin tiedoksi, että ”buffa” tarjoilee aamiaisen tarpeen mukaan. Laittakaa minulle lyhyt sähköposti mikäli haluatte ”buffan” varautuvan aamiaistarjoiluun. Vain siten voimme tehdä tarvittavat hankinnat. Yöpyjiä varten on Nikkilän urheilukentän suihkutiloihin varattu avain, jonka saa minulta.

Tervetuloa Savijärvelle, järjestäjien puolesta, toivottaa ”Uuno” Peltonen, 0500-409155

:!: P.S. PM-kisoihin Ruotsiin tähtäävät valjakot, vahvistakaa viimeistään 9.8.2007 että olette käytettävissä PM-joukkuetta valittaessa Olavi Vainikaiselle, puh. 040-5017192 tai e-mail : olavi.vainikainen@villenhuolinta.fi

2007/tiedote1008.txt · Viimeksi muutettu: 2016/07/25 19:42 (ulkoinen muokkaus)